Stomatologické výkony

Vstupní a preventivní prohlídky dutiny ústní

Doporučujeme pravidelné půlroční návštěvy, abychom zabránili výskytu kazu a dalších možných onemocnění dutiny ústní

Konzultace a poradenství

Možnosti řešení dané situace v dutině ústní, spolupráce s parodontologem, ortodontistou

Stomatochirurgie

Veškeré výkony v dutině ústní, extrakce zubů moudrosti, kořenů, zubů, resekce kořenových hrotů, exstirpace cyst, excize útvarů, egalizace čelisti, preprotetická úprava zubního lože, provádíme v místním znecitlivění s maximální šetrností a individuálním přístupem. Složitější zákroky  můžeme vykonat na operačním sále Stomatologické kliniky FN U SV. Anny.

Implantologie

Náhrada chybějícího zubu nebo skupiny zubů pomocí implantátu zavedeného do čelisti je rozumné řešení pro funkčnost i estetiku. U bezzubé čelisti nám implantáty pomohou při fixaci hybridní náhrady nebo jako pilíře plošně kotveného můstku

Zubní chirurgie - implantologieZubní chirurgie - implantologieZubní chirurgie - implantologie

Konzervační stomatologie

Ošetření zubního kazu , defektů korunkové části zubu pomocí kvalitních zahraničních materiálů kompozitních i amalgámových.

Endodoncie

Při značném poškození korunky, odumření zubní dřeně nebo před zhotovením   některých protetických výrobků (korunky, můstky) je nutné zaplnit kořenové kanálky.  V případech, kdy bakteriální infekce prostoupila tvrdou zubní sklovinou a dalšími částmi zubu velice hluboko až k nervu, nelze již zub vyléčit samotnou výplní - plombou. K odstranění infekce, případně zbavení bolesti je nutné ošetřit kořenový systém zubu a odstranit zanícený a velice bolavý nerv. Dále musíme důkladně mechanicky vyčistit kořenové kanálky za pomoci ručních i strojových nástrojů a díky speciálním desinfekčnícm materiálům potlačit zánět.

Protetické fixní a snímatelné náhrady

Při defektu menšího rozsahu zhotovujeme fixní, většinou zirkonové korunky či můstky. Jestliže defekty jsou většího rozsahu, zhotovujeme buď snímatelné hybridní náhrady fixované pomocí implantátů nebo volíme snímatelné náhrady částečné či celkové. Vždy se situace posuzuje individuálně vzhledem k požadavkům pacienta.

Dentální hygiena

Cílem dentální hygieny je zabránit nemocem dásní a eliminovat riziko zubního kazu. Zachovat si zdravé zuby a předejít možnému zhoršení celkového zdravotního stavu.

• odstranění zubního kamene
  • čištění zubů dentální hygienistkou
  • odstranění tmavého pigmentu
  • instruktáž čištění zubů